PF 2018 - o utopencích a roku 2017
Publikováno: • Kategorie: Novinky • Štítky:
Neumíme to bez dramatických změn, ale letos jich bylo málo. Co se všechno stalo, rozvádíme v tomto článku.
Tradiční utopenci z Dokonalé
Loni byli "Dokonalí" a letos jsou "Úplně jiní". Jako každý rok jsme na podzim začali nakládat utopence a jsou opět perfektní. Máte je rádi? Řekněte si o ně. Rádi vám s nabídkou pošleme sklenici perfektních utopenců, pokud vám ještě nepřišla. Je to náš dárek vyráběný s láskou a jsme na něj hrdí, takže vám jej rádi pošleme. Pyšníme se tím, že mají víc jak 90% masa a nejsou z žádného z fertů.
Víc jak 5 litrů darované krve
Chceme se angažovat v dárcovství a i když si uvědomujeme že darované krve mohlo být víc, i tak jsme na to hrdí. V roce 2017 jsme tedy darovali 5 100 ml krve nebo krevních složek. Jsme přeci jen 4 a zákazník se k nám letos žádný nepřidal 🙂 Budeme rádi, pokud s námi půjdete darovat krev v příštím roce, umíme vás za to i odměnit! Odměna za darování krve a příští darování krve.
SvítímeStejně.cz v číslech
V letošním roce jsme byli na 575 osobních schůzkách a denně oslovili zhruba 159 lidí telefonicky. Osobní schůzky jsou čistě v dikci Michala a telefonické hovory zase zvládají naše holky Martina s Míšou. Díky tomu jsme se spojili s 12 720 lidmi a jednali jsme nebo stále jednáme s 1150 novými klienty. Začali jsme spravovat nových 389 odběrných míst firemních zákazníků.
Stávajícím i novým klientům jsme pomohli s nepříjemnými situacemi, které byli spojené s dodávkou energií. Jednalo se o situace, do kterých se lidé dostali například v důsledku jednání se společností Enwox nebo Enertig. Ať už s dotazem na tento případ či přímo s žádostí o pomoc nás oslovilo 88 lidí, z nichž s většinou jsme stále v kontaktu. Náš web nebo chat se v oněch dnech skoro nezastavil.
Našim novým klientům jsme změnou dodavatele ušetřili 1 109 635 Kč za dodávku elektřiny nebo plynu.
Klientům, kteří se cítili být podvedeni svým stávajícím dodavatelem jsme zachránili 164 000 Kč za smluvní pokuty.
V důsledkem zdražení ceníků společnosti E.ON nás kontaktovalo 69 lidí, přičemž většina nás považovala za zákaznickou linku, protože se na E.On zkrátka nedovolali.
Na naší terase jsme vypěstovali 104 kusů ovoce a zeleniny, proseděli nespočet hodin a spálili jedny záda.
Další příspěvky ze stejné kategorie
Jak se zorientovat ve fakturách za elektřinu nebo plyn?
Faktury za elektřinu nebo plyn mohou být na první pohled složité, ale s několika základními informacemi a vědomostmi se v nich můžete snadno zorientovat. Zde je několik klíčových bodů, na které se můžete zaměřit, abyste porozuměli své faktuře.
Jak správně vybrat dodavatele energií?
Při výběru dodavatele energií je důležité zvážit několik klíčových faktorů, aby jste si zajistili nejen výhodné ceny, ale také kvalitní služby a spolehlivost. Níže naleznete některé kroky a tipy, jak správně vybrat dodavatele energií.
Elektrifikace dálnic – šance pro čistou nákladní dopravu
Doba nabíjení v podstatě vylučuje elektromobily z dálkové nákladní dopravy. Řešením může být elektrifikace dálnic.
Jak ušetřit za vodu v koupelně i jinde
Naučte se, jak šetřit vodou. Pomůžete přírodě a potěší vás i pravidelné vyúčtování.
Podlahové topení – nohy v teple mají výhody i nevýhody
Ze všech způsobů vytápění je podlahové topení pocitově nejpříjemnější. Bude ale vhodné právě do vašeho domu?